ساخت سايت
طراحي وب سايت | ساخت سايت | طراحي سايت شركتي

امروزه در طراحي سايت شركتي يكي از مهم ترين بحث ها در شركت طراحي وب سايت ها بحث امنيتي است. كه بايد در تجارت الكترونيك به آن ها اهميت داد.

بحث امنيت در ساخت سايت ها بحثي چالش بر انگيز است. كه بايد به دقت به بررسي آن ها پرداخت. شركت هاي طراحي سايت اغلب با استفاده از شيوه هاي متفاوتي اين مسائل را كنترل مي كنند كه در اينجا به چند مورد از آن ها اشاده خواهيم كرد.

 

تزريق كدهاي اس كيو ال

يكي از مسائل مهم در طراحي وب سايت ها مسائل تزريق كدهاي مخرب SQL است كه بايد به دقت به ورودي كاربران توجه كرد. در بحث وب سايت ها نبايد به فرم ها اعتماد كرد و بايد آن ها را به دقت مورد بررسي قرار داد.

 

امنيت در XSS

بيشتر حملاتي كه در وبسايت ها انجام مي شود مربوط به بحث حملات و تزريق كدهاي مخرب به وب سايت است. در بسياري از سايت سازها مانند وردپرس و جوملا اين مسائل پيش مي آيد ولي در مورد طراحي سايت هايي كه با فريم ورك هاي لاراول به طور مثال انجام مي شود اين امنيت ها در شركت هاي طراحي وب سايت پيش بيني شده و آن ها كنترل مي شوند.

 

آپلود كردن فايل هاي مخرب

هرجايي از سايت شما كه امكان آپلود كردن فايل وجود دارد را به دقت بررسي كنيد و پسوند هاي آن ها را چك كنيد كه همان فرمت فايلي كه مد نظر شما است باشد. و فايل غير قابل اجرا باشد.

 

ارسال ايميل هاي مخرب

اين نوع حمله كمتر مورد توجه شركت هاي ساخت سايت قرار مي گيرد ولي بايد اينرا بدانيد كه بسيار با اهميت هستند. بسياري از هكرها با استفاده از ايميل هاي مخرب اقدام به انتشار ويروس ها مي كنند و سايت شما را خراب مي كنند. بايد در اينجور مواقع از هاست هاي معتبر استفاده نماييد.

 

ادامه مطلب

امتیاز:
بازدید: 8
برچسب:
:
[ 1396/11/28  ] [ ۱۸ ] [ site2017 ] [ ]

شما كسب و كار خود را شروع كرديد، تبريك ميگم. حالا شما صاحب كسب و كار خودتون هستيد، تا به حال به اين فكر كرديد كه كسب و كار خودتون رو گسترش بدين به صورت آنلاين؟ در اين مقاله روش ها و ملزومات مختلف براي رشد كسب وكار خودتون رو بهتون معرفي مي كنيم.

3 تا از بخش هاي اصلي يك وب سايت

اول از همه: در كسب و كار شما فروش آنلاين وجود دارد؟ داشتن يك وب سايت به شما اجازه مي دهد تا مشتريان شما را به راحتي پيدا كنند و اطلاعاتي در مورد شما و كسب و كارتان كسب كنند اگر شما كالا داريد اقدام به طراحي سايت شركتي كنيد تا بتوانيد به راحتي اقدام به فروش اجناس خود كنيد.

دامنه مناسب: نام دامنه شما بازتاب گر كسب و كار شما مي باشد. نام تجاري مناسب بسيار مهم است تا به عنوان رابطي باشد براي كسب و كار شما تا وقتي خريدار آن را به زبان مي آورد كسب وكار شما سريعا در ذهنش تداعي شود.

شركت ميزباني هاست مناسب: يك شركت ميزباني مناسب براي وبسايت شما بسيار حائز اهميت مي باشد زيرا در زماني كه ممكن است كاربران زيادي وارد وب سايت شما شوند و سايت شما به حالت تعليق درآيد در اين زمان اين شركت وارد عمل شده و از وب سايت شما به نحو احسن پشتيباني مي كند و باعث فروش بيشتر شما شود.

طراحي وب سايت : حس و نگاه اولي كه به وب سايت شما مي شود مهم است.چند گزينه وجود دارد اگر شما تجربه اي نداريد در اين زمينه بهتر از محصولات آماده مانند وردپرس استفاده نكنيد جون بعدا حتما به دردسر مي افتيد بهتر است قالب و سايت خود را به صورت سفارشي به شركت هاي طراحي سايت سفارش دهيد تا بهترين نتيجه را در زمينه فروش آنلاين بدست آوريد.

5 ملاحظه مهم:

شما نياز داريد تا در دنياي وب ديده شويد توسط كاربران تا تمامي كساني كه به كسب و كار شما علاقه دارند وارد سايت شما شده و از آن استفاده كنند.

ريسپانسيو: آيا وب سايت شما در تمامي صفحه نمايش ها بهينه شده است؟ با افزايش ترافيك شما در جستجوها قطعا خيلي از آنها با موبايل هستند، گوگل قابليت نمايش وب سايت در موبايل را يكي از مولفه هاي اصلي رتبه گرفتن براي سايت شما در نظر گرفته است كه ساخت سايت بدين منظور بسيار مهم است شما بايد حتما وب سايت خود در موبايل چك كنيد تا بدون مشكل باشد و كاربران به راحتي در آن به خريد از سايت شما بپردازند.

سئو: به معني بهينه سازي موتورهاي جستجو(جستجوگرها) ، وقتي شما مطلبي در سايت خود درج مي كنيد موتورهاي جستجو از طريق الگوريتم هاي خود اين مطلب را پيدا كرده و در نتايج خود نشان مي دهند مانند گوگل كه نتايج را به مشتريان نشان مي دهد و از اين طريق مشتريان به وب سايت شما مي آيند. سئو بسيار مهم مي باشد زيرا بايد مطمئن شد تا مشتريان با جستجوي كلمات مرتبط به وب سايت يا فروشگاه شما هدايت شوند.

به روزرساني: هنگامي كه طراحي وب سايت شما آپلود شد و بالا آمد شما براي حفظ مشريان خود بايد بر روي آن مطلب به روز و مناسب بگذاريد.محصولات جديد بگذاريد مطالب مفيد و جديد قرار دهيد تا كاربران با خواندن آنها سرگرم شوند و به گشت گذار در وب سايت شما بپردازند تا حس كنند سايت شما زنده است و حس امنيت و اطمينان به آنها دست دهد تا به راحتي و با خيال راحت به خريد بپردازند.

تجربه كاربر: آيا دوستان و خانواده شما از وب سايت بازديد كرده اند؟ مشكلي در روند خريد يا مانعي وجود دارد؟ شما بايد بخشي براي پرسش و پاسخ ايجاد كنيد تا اگر مشكلي در خريد وجود دارد كاربران به شما اطلاع دهند تا آن موانع رفع كنيد تا نرخ بازديد كاربران در سايت شما بالا رود و همينطور سبد خريد خود را كاربران رها نكنند.

رقابت: رقباي خود را هميشه تحت نظر بگيريد ببينيد آنها چه پروسه هايي را طي كردند تا موفق شوند و با دقت به ضعف هاي آنها توجه كنيد و در وب سايت خود اين ضعف ها را بر طرف كنيد تا به چشم كاربران بياييد.

4 تكنيك بازاريابي

حالا كه وب سايت در حال كار كردن به طور كامل است و ديد مشتريان را به خود جلب كرده وقت بازاريابي براي كسب و كار شما مي باشد.

مشتريان را هدف بگيريد: مطمئمن شويد تا شما منتظر نمي مانيد تا مشتريان به سمت شما بيايند. فعاليت خود را براي محصولات و خدماتي آغاز كنيد كه مي دانيد مشتريان به دنبال آن هستند.همچنين از شبكه هاي اجتماعي مي توانيد استفاده كنيد و تبليغ كنيد براي جذب مشتري، همچنين مي توانيد در گوگل جستجو كنيد ببينيد كه مشتريان شما بيشتر به دنبال چه چيزي هستند.

شبكه: ايجاد ارتباط با مردمي كه مربوط به كسب وكار شما هستند، شبكه هاي بزرگ مي توانند به كسب وكار شما و گسترش آن كمك بالقوه اي نمايند و هم باعث شوند هويت نام تجاري شما تقويت شود.اگر بتوانيد با يك منبع خوب متصل شويد و به ديدار متخصصان كسب و كار خود برويد بهترين راه خواهد بود.

كمپين هاي ايميل: گرفتن يك ايميل فقط به عنوان فروش مهم نيست، علاوه بر فروش خيلي كارهاي ديگر نيز مي توان از طريق ايميل انجام داد، شما يك ليست از ايميل هاي مهم را تهيه مي كنيد و به آنها خدمات و محصولات ممتاز خود را معرفي مي كنيد و از طريق ايميل آنها را وسوسه كرده و به وب سايت خود مي كشانيد.

همچيني براي بروز رساني محصولي خاص مي توانيد از ايميل استفاده كنيد تا مشتريان بالقوه خود را مطلع كنيد و يا حتي محصولي كه قرار است در آينده به فروش برسد.

تبليغ: آيا مي خواهيد مردم بيشتر در مورد كسب و كار شما بدانند و همچينين متوجه شوند شما چي پيشنهادات شگفت انگيزي داريد؟؟ تبليغات فرصت هايي عالي براي شما به ارمغان مي آورند،Adwords  گوگل جايي عالي براي شروع است.

3 نكته مهم براي پشتيباني از مشتري

در انتها، شما مي خواهيد براي اطمينان از كيفيت شركت شما كيفيت خدمات به مشتريان را به نحو احسن انجام دهيد و مشتريان خود را راضي نگه داريد. خيلي از كسب و كارهايي كه شكست خوردند در اين مرحله به خوبي عمل نكردند، بهترين راههاي مقابله با اين مسائل را براي شما بازگو مي كنيم:

بشريت: بگذاريد مردم متوجه شوند كه تمام كارهايشان توسط آدم هاي واقعي و مسئولان پشتيباني انجام مي شود تا احساس امنيت كنند و بدانند به آنها اهميت مي دهيد، وقتي مشتريان عاشق شما و كسب كارتان شوند،مشتريان جديدي را براي شما مي آورند و همچنين شما را به بقيه پيشنهاد مي دهند. بدين وسيله از طريق مردم نام تجاري خود را بالا مي بريد.

بازخورد مشتريان: از مشتريان استفاده كنيد براي اين كه كسب و كار شما را بررسي كنند و درباره نظر دهند و آن را نقد كنند،اين مي تواند براي شما بسيار با ارزش باشد از ديد مشتريان به كسب و كار شما نگاه كردند بسيار مفيد مي باشد و بهبود وب سايت شما كمك مي كند.

سرويس پشتيباني: هنگامي كه كسب و كار شما به مشتريان پشتيباني ارائه ندهد، مشتريان شما در تاريكي رها خواهند شد، اگر آنها متوجه اين پارامتر شوند شايد هرگز به سايت شما ديگر برنگردند،پس پشتيباني ضروري مي باشد، به مشتريان خود اطمينان بالقوه دهيد تا خيالشان از بابت خريد خود مطمئن باشد، راهنما براي آنها بگذاريد.

خب مطمئن باشيد اگر به همه موارد بالا اتكا كنيد و آنها را انجام كسب و كار آنلاين شما رونق پيدا خواهد كرد و طعم موفقيت را خواهيد چشيد.

ادامه مطلب

امتیاز:
بازدید: 8
برچسب:
:
[ 1396/11/24  ] [ ۱۱ ] [ site2017 ] [ ]
  • ايجاد توضيحات دقيق و جزيي براي محصولات

اگر در طراحي وب سايت شما تصاوير فوق العاده و حتي ويديوهاي كاملا گويايي از محصولات وجود داشته باشد، نوشتن توضيحات دقيق براي يك محصول بسيار ضروري است. نوشتن توضيحات چند كلمه اي و كوتاه اصلا كار درستي نيست و توضيحات بايد به قدر كافي طولاني باشند كه تمام جزييات محصول اعمم از جنس، سايز، برند و ... را شامل شوند.

  • قرار دادن كادر جستجو سايت در محلي كه در معرض ديد كاربران باشد

يك كادر جستجو براي يك سايت بزرگ بسيار ضروري است و وجود آن كار را براي كاربران بسيار راحت مي كند، حتي اگر در ساخت سايت يك منوي بسيار ساده و يوزر فرندلي هم وجود داشته باشد، باز هم وجود يك كادر جستجو ضروري است. بهتر است كادر جستجو در محلي باشد كه يافتن آن براي كاربران ساده باشد، در غير اين صورت وجود يا عدم وجود آن تفاوتي ايجاد نمي كند. گوشه بالاي سمت راست صفحه براي قرار دادن كادر جستجو محل مناسبي است.

اگر طراحي وب سايت شما از آن دسته وب سايت هايي است كه محصولات متعددي در آن موجود مي باشد، بدون ايجاد يك منوي كاملا يوزر فرندلي وب سايت شما فقط و فقط موجب سر در گم شدن كاربران مي گردد. بهتر است در وب سايت خود يك منوي اصلي كه شامل زير گروه هاي كلي محصولات مي شود (مثل لوازم الكترونيكي، مبلمان و سرويس چوب، لوازم آرايشي و ...) ايجاد نماييد و سپس براي هر يك از گروه هاي اصلي منوي اصلي يك مگا منو ايجاد نماييد كه كاربر بتواند در هر صفحه از وب سايت به راحتي محصول مورد نظر خود را از منوي اصلي انتخاب كرده و به صفحه آن محصول هدايت گردد.

  • تصاويري از زواياي مختلف محصول در صفحه مربوط به آن محصول قرار دهيد

اكثر محصولات همچون كيف، كفش و مانتو و ... زواياي مختلفي دارند كه با يك ديگر متفاوت هستند. ديدن تصاويري از يك محصول در زواياي مختلف موجب مي شود كه كاربر نظر بهتري نسبت به آن محصول پيدا كند و بيشتر از خريد آن مطمئن شود.

  • محصولات مشابه را در صفحه مربوط به هر محصول نمايش دهيد

شما مي توانيد به سادگي با توجه به محصولي كه يك كاربر انتخاب كرده است تا حدودي با علايق و سلايق آن كاربر آشنا شويد و محصولات مشابهي را كه ممكن است آن كاربر به آنها علاقه مند باشد در صفحه خريد طراحي سايت شركتي خود به كاربر نمايش دهيد. اين كار موجب مي شود كه كاربر بدون آنكه متوجه شود ساير محصولات شما را ببيند و به ديگر محصولات شما علاقه مند شده و از شما بيشتر خريد نمايد.

  • تا جايي كه مي توانيد پروسه خريد محصولات را براي كاربران ساده تر نماييد

همه خريداران شما افراد تحصيل كرده و نسل جوان نيستند كه بتوانند بسيار حرفه اي با اينترنت و كامپيوتر كار كنند، بلكه بسياري از خريداران را آن دسته افرادي تشكيل مي دهند كه به دليل كهولت سن و برخي مسائل مشابه از خريد حظوري معضور هستند. پروسه خريد اگر طولاني و پيچيده باشد، شما اين دسته از كاربران را از دست خواهيد داد.

  • ايجاد امكان قرار دادن محصولات انتخاب شده توسط كاربر در يك سبد خريد

بهتر است شما در ساخت سايت خود براي كاربران خود امكان ايجاد يك پروفايل و داشتن يك سبد خريد را فراهم كنيد. اين سبد خريد بايد به گونه اي باشد كه مثلا اگر شخص امروز محصولي را انتخاب مي كند و قصد دارد آن را ماه آينده خريداري نمايد، بتواند محصول انتخاب شده را در پروفايل خود ذخيره كند تا در صورت مراجعه مجدد مجبور به انجام تمام پروسه خريد از ابتدا نباشد.

  • امكان چت همزمان را براي كاربران فراهم نماييد

يكي از مسائلي كه معمولا كاربران را هنگام خريد اينترنتي دچار ترديد مي كند آن است كه آنها نمي توانند با فروشنده ارتباط برقرار كنند و سوالات خود را بپرسند، اگر شما بتوانيد امكان چت همزمان را فراهم كنيد، مي توانيد اين مشكل را در وب سايت خود جبران سازي نماييد. اگر براي شما امكان ايجاد اين راه ارتباطي با مشتريان مقدور نيست مي توانيد از يك خط تلفن كه دائما پاسخ گوي آن هستيد به جاي امكان چت استفاده نماييد.

  • يك كادر توضيحات يا نوت باكس در فرم سفارش قرار دهيد

ايجاد يك نوت باكس در فرم سفارش راهي براي برقراري ارتباط با مشتريان است. برخي مواقع مشتري سوالي درباره يك محصول دارد كه شما مي توانيد به سادگي آن را پاسخ دهيد و نظر مشتري را جلب نماييد اما اگر مشتري نتواند سوال خود را بپرسد ممكن است اصلا از شما خريد نكند.

  • تنوع محصولات و امكان سفارشي سازي را به خوبي براي كاربران نمايش دهيد

اگر تعداد محصولات شما كم است مي توانيد محصولات مشابه با اندكي تفاوت را در صفحات مختلفي قرار دهيد، براي مثال كفش هايي كه همه يك مدل هستند اما در رنگ هاي متنوعي مي باشند را در صفحات متعددي قرار دهيد. اما اگر شما هزاران محصول متنوع در فروشگاه اينترنتي خود داريد، نمايش دادن تمامي محصولات مشابه در يك صفحه روش مناسب تري است زيرا نمايش هزاران محصول مشابه در صفحات متعدد كاربران را خسته مي كند.

ادامه مطلب

امتیاز:
بازدید: 11
برچسب:
:
[ 1396/11/15  ] [ ۱۹ ] [ site2017 ] [ ]

اگر شما جزو طرفداران ساخت سايت هستيد به شما پيشنهاد مي كنم به اين مقاله توجه كنيد در اين مقاله ما به شما راه هاي ساخت سايت را آموزش خواهيم داد و شما را در رسيدن به بهترين گزينه در طراحي سايت شركتي راهنمايي جامعي خواهيم كرد.

ساخت سايت مي تواند از روش هاي مختلفي انجام پذيرد.

به طور كلي روش هاي طراحي وب سايت به سه گونه امكان مي پذيرد

  • اولين روش استفاده از وب لاگ سازي است شما در اين روش بايد به يكي از سرويس دهندگان وبلاگ برويد و به صورت رايگان با ساخت اكانت يك وبلاگ و يا يك صفحه وب براي خودتان ايجاد نماييد در اين صورت مي توانيد مطالب خودتان را تحت عنوان يك سايت ديگر به مردم نمايش دهيد. مزاياي اين كار اين است كه در اين روش شما نيازي به هزينه كردن نداريد و خيلي سريع در عرض چند دقيقه به آنچه كه نياز داريد مي رسيد.

منتها در اين روش شما ديگر يك وب سايت كامل نداريد و نمي توانيد مثلا اين وب سايت را در آينده ارتقا دهيد و يا دروازه پرداخت براي آن تهيه نماييد و يا از لحاظ امكانات دايناميكي سايت خودتان را ارتقا دهيد تمامي امكانات شما مربوط به همان سرويس دهنده اي است كه داريد از آن استفاده مي كنيد

 

  • در روش بعدي شما مي توانيد از سايت سازهايي مانند جوملا و يا ورد پرس استفاده نماييد در اين سيستم شما مي توانيد با خريد يك هاست و دامنه براي سايت خودتان كه هزينه زيادي نيز ندارد يك وب سايت شخصي تهيه نماييد در اين روش و با نصب ورد پرس و جوملا يك سايت داشته باشيد در اين روش شما يك سايت كامل با يك اسم منحصر به خود خواهيد داشت. منتها از معايب استفاده از سايت سازها اين است كه شما نمي توانيد يك سايت با امنيت با كيفيت بالا و يا قابل ارتقا در آينده داشته باشيد زيرا در اين روش طراحي سايت شما فقط مي توانيد از افزونه ها و قابليت هايي كه قبلا در اين نوع وب سايت ها تهيه شده استفاده نماييد و يا بدتر از آن اين است كه شما از كدهاي اين سايت ها خبر دار نيستيد و نمي توانيد در صورت بروز مشكلات سايت خودتان را به راحتي درست كنيد و يا به دليل منبع باز بودن اين سايت ها و اينكه در دسترس همگان است عموما اين نوع طرحي سايت ها امنيت بالايي ندارند كه در عموم به آن ها طراحي سايت با استفاده از قالب آماده گفته مي شود.

 

  • روش ديگر كه بهترين روش در طراحي وب سايت است استفاده از طراحي سايت شركتي مي باشد كه برنامه نويسي و ساخت سايت شما از صفر و براي نيازهاي شما برنامه نويسي مي شود كه درنتيجه شما ميتوانيد يك سايت زيبا داشته باشيد و يك پنل مديريت كه بسيار ساده و مخصوصي شما نوشته شده است تا بتوانيد در كمترين زمان محتوا و نوشته هاي سايت خودتان را تغيير دهيد. همچنين در نوع طراحي سايت شما به راحتي مي توانيد سايت خودتان را ارتقا دهيد. تقريبا تمامي سايت هاي بزرگ و معروف مانند ديجيكالا و يا آمازون و ... براي خودشان ساخت سايت اختصاصي دارند.

 

ادامه مطلب

 

امتیاز:
بازدید: 12
برچسب:
:
[ 1396/11/3  ] [ ۱۴ ] [ site2017 ] [ ]

امروزه ديگر طراحي سايت شركتي يك گزينه نيست، بلكه در تجارت ها و رقابت هاي سنگين امروزي يك امر واجب به حساب مي آيد. امروزه مشغول هر فعاليتي هستيد، بايد آنرا با طراحي وب سايت يا فناوري اطلاعات ادغام كنيد. اين يك ضرورت به حساب مي آيد. امروزه مساله اصلي زمان به حساب مي آيد بر اساس گفته هاي بيل گيتس: "انسان ها مرحله كيفيت را رد كرده اند و وارد مهم ترين مقوله يعني زمان شده اند". اگر مي خواهيد از رقباي خودتان پيشي بگيريد همين حالا بايد اقدام به طراحي سايت شركتي نماييد. زيرا اگر وب سايت هاي رقباي شما از نظر رتبه بندي الكسا از نظر طول مدت زمان راه اندازي سايت، پيشي بگيرند. ديگر براي گرفتن آن ها كمي دير شده است و چند برابر تلاش الان را بايد نماييد.

پس از طراحي وب سايت شركتي حالا نياز به جذب مشتري داريد، اينكار نياز به برنامه ريزي دقيق و كمي تلاش و پشتكار دارد. نمي توان يك شبه به نتايج خوب در گوگل رسيد، اين عمل كمي زمان بر است.

به عمل مشتري گيري يا كاربر گيري براي طراحي وب سايت حرفه اي نياز به سئو و يا بهينه سازي سايت داريد. (رجوع شود به مقاله بهينه سازي سايت در سال 2016) .بهينه سازي به معني ساخت سايت بهينه شده است كه گوگل آن را به راحتي شناسايي كند و با كلمات كليدي خاص در صفحه اول خودش سايت را نمايش دهد. امروزه موتورهاي جستجوي بينگ و گوگل هستند كه موفقيت و يا شكست يك شركت را رقم مي زنند.

استانداردهاي طراحي سايت شركتي

يك وب سايت بهينه ابتدا نياز به يك گرافيك خوب دارد. به اين معني كه بايد وب سايت داراي قالب زيبا و ريسپانسيو باشد(رجوع شود به طراحي سايت ريسپانسيو). زيرا گوگل براي سايت هاي ريسپانسيو ارزش و امتياز بيشتري را قائل است. قدم بعدي يافتن كلمات كليدي مفيد نسبت به تجارت شما است. ابتدا  با آناليز تجارت شما كلمات كليدي مناسب براي تجارت شما را بدست خواهد آورد. سپس با استانداد سازي و كار بر روي كلمات كليدي شما مي توانيد به صفحه اول گوگل دست پيدا نماييد. كه اين كار براي برند سازي يك شركت يك نياز به حساب مي آيد.

قالب سايت هاي شركتي

طراحي قالب سايت هاي شركتي بايد به نوعي باشد. كه كاربران سايت را جذب نمايد. و به آن ها احساس اعتماد را انتقال دهد.  و كاربران در ثانيه هاي اوليه ورود به سايت احساس كنند كه سايت همان هدفي را دارد كه آن ها به دنبال آن هستند.

كلمات كليدي در طراحي سايت شركتي

گوگل طراحي وب سايت هايي را در صفحه اول نمايش مي دهد كه به اندازه كافي مطلب يا محتوا بر روي سايت آن ها قرار گرفته باشد. پس در قدم اول سايت هايي را كه محتواي بيشتري دارند در اولويت خودش قرار مي دهد.

سپس بايد اينرا بدانيد كه گوگل مطالب كپي شده را به راحتي تشخيص مي دهد. و مدت زيادي را بر روي اين مدل كپي كردن ها صرف كرده است.پس براي مقاله گذاري درون طراحي سايت نبايد آن ها را كپي نماييد. بايد مقاله هايي را كه درون سايت خودتان قرار مي دهيد يكتا باشند. يعني يا آن ها را ترجمه كرده و يا به درستي آن ها را بازنويسي نماييد.

حال طراحي سايت شركتي چگونه بايد باشد وچه امكاناتي را به دراختيار كاربرانش قرار مي دهد:

  • نوع قالب انتخابي بايد با نوع تجارت و كسب و كار شما هماهنگ باشد. همچنين بايد احساسات كاربران را تحت تاثير قرار دهد و به آن ها احساس اعتماد را انتقال نمايد.
  • يك قسمتي از وب سايت بايد داراي آخرين مقالات يا مقالات به روز باشد تاگوگل كلمات كليدي شما را از اين قسمت ها به دست آورد.
  • نمادها و مجوزهايي را كه گرفته ايد مانند  e-namad  بايد در جلوي چشم كاربران سايت قرار بگيرد.
  • قسمت تماس با ما و درباره ما بايد در سايت تعبيه شود تا كاربران به آدرس و اطاعات سايت شما درسترسي داشته باشد.

يكسري از فعاليت ها را نيز بايد براي رقابت انجام دهيد تا از رقباي خودتان پيشي بگيريد. براي موفقيت تقريبا اين نكات ضروري هستند و شما نياز به انجام اين ها داريد.

  • بايد براي بهتر ديده شدن در ساير وب سايت ها تبليغات خودتان را قرار دهيد.
  • همچنين نياز داريد تا بك لينك بسازيد(يعني بايد لينك سايت شما روي ساير سايت ها ي معتبر از ديدگاه گوگل قرار بگيرد تا گوگل فكر كند كه سايت شما نيز داراي اعتبار است) .
  • در ابتداي كار كه بازديد كننده نداريد از تبليغات كليكي گوگل استفاده نماييد تا راحتتر ديده شويد.

ساخت سايت شركتي در بين ساير سايت ها مقرون به صرفه تر است. در اينگونه از سايت هاي مي توانيد كالاهاي خودتان را به فروش برسانيد. و يا مي توانيد بر روي هرمدل وب سايتي تبليغاتي خودتان را قرار دهيد زيرا سايت هاي شركتي سايت هايي هستند كه در همه مدل قالب گنجانيده مي شوند. همچنين مي توانيد تبليغات بنري در سايت خودتان قرار دهيد تا از اين راه نيز كسب در آمد نماييد.

ادامه مطلب

امتیاز:
بازدید: 14
برچسب:
:
[ 1396/10/7  ] [ ۰۲ ] [ site2017 ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 16
دیروز : 16
افراد آنلاین : 1
همه : 200
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب